Jag, mig själv och Conan

Mamma sa att det är inte lönt att ha en blogg om man inte först presenterar sig så folk där ute vet vem man är och vad man vill förmedla med sin blogg. Mamma sa att det är just därför hon inte startar en egen blogg för det hade blivit för mkt privata filosofiska tankar för hennes del, plus att hon inte vill okänt eller "fel" folk ska få reda på något om henne. Men jag fick starta en =)

Nu ska jag berätta vem jag är med!

Conan är:
Nyfiken
Utåtriktad
Översocial (fått från Mamma)
Mörkrädd
Mammig ^^
Tycker om kramar och mys
LEKA
Pussig
Träffa kompisar
Korv
Melon
Skaldjursallergiker
Tuff
Jack Russel Terrier

Detta är jag! Mamma sammanfattade det ganska kort. När jag räknade upp allt jag tänkte på blev det för mkt så Mamma sa att det fick vi ta en annan gång.





Sitter i Mammas knä nu. Håller på att somna på hennes axel. Jag brukar somna i Mammas famn då hon sitter för länge vid datorn.

Conanbebis är mkt... mkt... trött.... zzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0