Min alldeles egna blogg!

Nu har Mamma äääntligen fixat fram en egen blogg åt mig! Har tittat upp och frågat henne lite då och då, men Mamma har ju alltid haft så mycket skit redan som hon måste göra innan hon kunnat hjälpa mig. Vad för skit hon pysslar med kan jag tala om för Dig en annan gång.

Hur som helst, till den viktiga saken nu.

Mitt namn är Conanbebis, egentligen är mitt födelsenamn Magnum men Mamma och hennes fd pojkvän bytte till Conan efter Conan the Barbarian. Bebis kallar Mamma mig nuförtiden. Och Älskling. Jag har många namn nu!

Idag är jag tre år gammal för jag fyllde tre år den 7 oktober. Då hade vi kalas för mig. Moster kom och massa andra av Mammas och Mosters kompisar. Mamma skämde ut mig under kalaset.. Hon visade gamla bilder och filmer på mig som ännu mindre än vad jag redan är idag. men jag fick många leksaker och så fick jag smaka på allt Mamma bakat. Fanns många saker som hon hade bakat =)

Egentligen är denna bloggen till för alla Er som jag känner så Ni ska veta vad som händer i mitt liv och vad jag pysslar med. Jag kommer nog berätta massor om Er kompisar jag träffar med! Jag har bara snälla och roliga kompisar.

Klockan är dags-för-kiss-runda och sen ska Mamma och "idioten" ut mitt i natten. Då ska jag passa på att pilla lite och så tills de kommer tillbaka. Kanske sova en stund eller lyssna på radion. Ni skulle bara veta vad de säger för konstiga saker där!

Mer från mig en annan gång! Lägger upp två bilder på mig som Ni kan titta på tills dess!


          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0