Tråkig dag för Mamma

Mamma är tråkig idag. Bara sover och sover. Ville ju att hon och jag skulle skriva mer om mig idag så Ni som inte vet vem jag är skulle få veta det någon gång! Men det går ju inte..

Jag sov med henne hela dagen i alla fall. Jag är en bra son! Tjatar inte mer än nödvändigt. Det är skönt att sova med mamma. Vi sover jämt jämt ihop.


Nu ringde Moster. Hon och Oskar är i Båstad denna helgen i Oskars sommarstuga. Jag har minsann också varit där! Det ser inte ut som en sommarstuga. Utifrån gör det, men inte inne i huset. Ser ut som en lyxvilla innuti. Sist jag var där bet jag sönder Oskars hunds fotboll. det får Dixie stå ut med!
Imorgon åker Moster hem i alla fall. Hon ska först till Ullared sa hon. Moster frågade Mamma om Mamma ville ha något därifrån. Moster frågade inte mig..

Mamma vill vi slutar skriva nu så hon kan fortsätta med sin Dialog övning inom Konfliktlösning som hon ska ha klart till på torsdag. "Man får passa på att jobba medan värktabletterna fungerar", sa hon.

Jag ska nog lägga mig med mitt märgben ett slag. Mamma säger att man får fina tänder av att gnaga på sånt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0