U2 koncerten

I helgen fick vi besök sent på fredag kväll. Det var Mammas gymnasiekompis Tant Matilda och hennes sambo Farbror Carlos som rest från Malmö för att gå på U2 koncerten som kom till oss. Mamma jobbade i helgen, men hon gav Tant Matilda en egen nyckel hem till oss. Tant Matilda och Farbror Carlos var inte hemma under lördagen. Det var inte Rickard heller. Jag var ensam hemma. Men på kvällen kom alla fyra hem och då lagade de tacos. Jag tycker mycket om tacos.

De åkte hem på söndagen, Rickard skulle ut och fiska och Mamma var på jobbet. Jag fick vara ensam hemma igen. Jag hade saker för mig då också. Mamma gav mig en boll. Jag tycker om att leka med stora bollar.



Nu ska Mamma och jag äta godis i sängen och kolla på film. Det regnar ute. Det är en mysig dag detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0