Julafton - fast nio dagar senare

Julafton 24 december 2008.
Vi var hemma hos Tant Priinsessan. Det var jätte jättekul! Mamma sa att hon inte haft en sådan underbart härlig och skön jul på åtta år. Mamma måste vara ganska gammal. Man åt nästan hela tiden och gick ut och kissade varannan timma nästan.
Det var Tant Priinsessan som lagat all mat. Det var jättemkt mat! Gott också, jag åt säkert 40 köttbullar, minst.
Tant Priinsessan hade brutit foten någon dag innan så hon hade gips på ena benet. Mamma och Tant Priinsessan finns på en av bilderna här under, Mamma ringade in Tant Priinsessans fot.
Bara bilder på mig:

   
   


Denna tomten blev jag så jäkla trött på, så jag vällte honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0