Mkt folk

Vi har haft folk på besök. En av Mammas gymnasievänner Morbror Maccli kom upp hit från Lund, hans pojkvän Mikael från Norge kom ner, Sofie åkte också ner hit från Vänersborg och så kom Tobias som egentligen kommer från Gbg men bor numera på Gotland. Alla fick plats. Det var jätte mysigt, fast en natt var alla borta. Bara jag var hemma. Men de kom hem sen tidigt på morgonen. Brukar vara så på vissa helgdagar, men jag kan ta hand om mig själv och vakta. Mamma litar på mig.

Mamma har massor av bilder och filmer. De är jätteroliga. De är för roliga för att visas upp. Men två bilder fick jag lägga upp! Så då ska jag göra det med.


Här sitter Maccli och jag och pratar. Första ggn han var uppe hos oss,
fyra månader sedan.


Här är Maccli med Mikael, och jag ligger lite avsides, men de klappade på
mig hela tiden ändå. Maccli är en rolig Morbror, han leker mkt med mig
när han är på besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0