Noel - elva dagar gammal


Här är Noel. Han sitter i sin mammas knä. Han har skit lite hår på huvudet!

Noels mamma heter Tant Emma. Mamma kallar henne Emmut. Hon har också en hund. Hon heter Smilla. Jag har träffat henne några gånger. Vi har gått promenader ihop då Mamma och Tant Emma bodde nära varandra. Nu har både vi och de flyttat.
Smilla är en vit schäfer. Mamma säger hon är en av de vackraste hundar hon sett. Hon är ganska söt tycker jag.

Nu ska vi äta spaghetti. Sen ska vi tvätta. Mamma ska plugga också. Plugga betyder att man läser massa böcker och säger "hum" och "jaha" och "va fan menar de" och "ja NU fattar jag".
Mamma har andra böcker med som hon läser. Då säger hon inget alls. Kanske fnittrar och säger "åååh". Mamma tycker om sina böcker. Jag ligger hos Mamma när hon läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0