Förkyld

Jag bara nyser och nyser. Vaknar mitt i natten av att jag måste nysa sex gånger i streck.
Min kompis Turbo är också förkyld. Det är många som är sjuka nu! Tant Katt t.ex. är sjuk, men det blev hon nog efter bastandet som hon, Tant Sofie och Mamma gjorde i tisdags. Mamma fyllde år då (: Mamma säger att hon fick en smärtsam, god och het födelsedag. God förstod jag för Tant katt lagade tacos och en jättegod tårta till Mamma. Tant Katt tog bilder den dagen så jag kanske kan lägga upp bilder någon dag om Mamma får bilderna.

Nu ska jag se på medan Mamma tar ut vår kladdkaka. Mamma sitter och skriver på en ny artikel. Mamma skriver och läser mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0