Kärleksmums!

Idag var Mamma och jag ute i skogen med Tant Ebba och hennes systerdotter RäjRäj. Hon är en Mops och är ett år gammal. Hon var jätte jättesöt! Hon gick skojigt också tyckte Mamma. Hon löpte så hon luktade gott. Vi gick och gick och gick och så lekte vi också. Sen hade vi picknick. Jag fick massa kycklingkorv. Det tycker jag mkt om! Älskar korv! Jag fick inte smaka Mammas smörgås för det var kräftor på den. Jag är allergisk mot skaldjur. Mamma hade med sig te, men jag fick inte smaka för det var för varmt sa Mamma.


Rejjan                           Vi vilar lite                Mammas gummistövlar.


Vill man ha ngt gott så måste man vänta                              Vi vilar hemma





Sen var vi hemma igen innan kl 15 och då handlade Mamma och Tant Ebba. Sen bakade de Kärleksmums. Sen kom Tant Sofie. Då åt de kärleksmums, men Rejjan och jag fick inget. Jag slickade tallriken däremot!



Stor bit Mums va??

Nu ska vi sova. Mamma är trött. Jag är inte jättetrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0