PackConan

Nu har Mamma skaffat mig en egen ryggsäck. Det är en väska på var sida av kroppen. Mamma körde ner till Ullared igår med en massa andra tanter så hon köpte en hel del leksaker till mig! De bästa var pipleksakerna. Jag älskar pipleksaker. Medan Mamma lyfte in alla kassarna så letade jag fram alla leksakerna som fanns i ena kassen. Jag fick fatt i nästan alla, men en tog Mamma och gömde. Jag såg vart hon gömde den och i och med att jag visste att det var korkat att gå och be Mamma om att få den så hämtade jag Rickard och visade vart den låg. Då öppnade Rickard skåpet och gav mig leksaken.


Grumpy vovve
tycker vi



Nu ska Mamma och jag tvätta klart. Sen ska Mamma diska och sen ska Mamma och jag bort ett slag. Jag ska mysa under Mammas gamla babyfilt så länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0