Pettsontårta

Ja Mamma kallar det för det! Det är en tårta gjord av pannkakor, bär och grädde. Det är jättegott!
Den kallas för Pettsontårta för i en av Mammas böcker finns det en gubbe som heter Pettson och han har en katt som heter Findus, en riktig liten jävel, och Pettson lagar pannkakstårta åt Findus på hans födelsedag!



Mamma gjorde en jättetårta häromdagen som jag vill visa! Jag fick också en bit, fast inte lika stor som de andra. Tårtan var ju så stor och tjock!




Sen måste jag visa två länkar på youtube.com som Mamma och jag fann! Beagle bebisar som ylar =)
jag kan själv inte yla. Jag vet inte hur man gör, fast Mamma kan yla ganska bra.

http://www.youtube.com/watch?v=fKlh2JXMSj4&feature=related - en liten tjockis som sitter på sin pappas mage.

http://www.youtube.com/watch?v=OeYnX9NwB1k - det låter inte som en hund! Kolla på öronen!

Nä ska se film med Mamma nu och ta mig en snabbkik bort mot Ceasars uteplats och se om han är ute nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0