Väntan är snart över!

Sitter med Mamma i soffan. Mamma har handlat. Vi ska ha riktigt Fredagsmys ikväll. Mamma ska inte bort, men hon ska bort imorgon skiiiit tidigt! Kl 07 ska Mamma köra från Gbg till Ullared med bland annat Tant Katt. Mamma pratade något om en nya tradition.
Mamma har lovat att köpa med sig leksaker hem till mig.

Härom morgonen var Rickards mamma och hennes vovvar på besök. Det var Baileys som är sex år, Honey som är tre år och Zelda som är 3,5 månad bara. Hon är Honeys dotter. Mamma och jag har ju träffat rävar förr i skogen och vi tyckte Zelda såg ut som en, fast en liten.
Vi lekte i hundgården och sen blev det massa frukost, men jag fick inget förrän sen när Mamma och jag blev ensamma hemma. Då gick vi och la oss för klockan var bara elva och vi gick upp klockan åtta. Det är för tidigt, jag vill sova då.
De lämnade massa plankor till oss. Nu ska jag äntligen få kalla trädgården för MIN och INGEN ANNAN ska kunna gå där! Rickard och en av våra grannar har byggt upp grunden nu därute. Imorgon ska allt vara helt klart.


Mor och dotter                      Jag var skeptisk              Zelda vill ha frukost


Här står vi allihop och väntar på att få godis.


Det blev flest bilder på Zelda för hon rörde inte på
sig lika mkt som oss andra.


Nä nu ska jag gå ut på min gräsmatta. Måste pinka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0