Gammalt skoj

Mamma hittade en massa tokiga gamla bilder på mig som jag hade tänkt lägga upp och visa nu!


Här är jag 12 veckor och sover under en bussfärd med Mamma


Här hade jag precis ätit. Jag är bara 7 veckor gammal



Jag sov på de mest märkliga ställen när jag var liten



Men jag sov mest på Mamma. Här är från lägenheten i Malmö



Idag sover jag helst bredvid Mamma, utom då hon är sjuk för då sover
jag på henne



När jag var liten somnade jag mitt i leken ibland



När jag var 12 veckor var jag lika stor som en stor Dr Pepper flaska



Mamma säger att när hon ser denna bild så blir hon skit sugen på att
pussa min näsa!


Nu ska vi äta glass och melon! Vi har storstädat och tvättat hela dagen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0