Mera lek i snön!

Nu lagar Mamma scones. Jag tycker om scones. Vi brukar ha lite speciella frukostar på helgerna, om Mamma inte jobbar eller så.

Nu har Mamma och jag varit ute och lekt i stora hundhagen iaf! Vi träffade hundarna Kajsa och Lisa, Golden retrivers båda två, en vit och en gul. Kajsa är 6 år och Lisa 1,5 år. Sen kom en Engelsk setter blandning som också var flicka och allra sist kom en Jack Russel och Chihuahua blandning som hette Bertil. Vi lekte i säkert 40 minuter. Alla var intresserade av att leka och springa, och det tycker jag om!

Idag ska vi inte göra något speciellt. Mamma måste fortfarande ta det lugnt och vila har hennes doktor sagt. Sen ska hon dricka mycket också, men ProVivan är slut nu så hon ska gå och köpa mer sen. Hoppas hon köper nya smaker denna ggn för jag är lite trött på Mango och Björnbär. Jag dricker också ProViva. Lite iaf. Mest bara för att Mamma dricker det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0